Buitenspiegels elektr. verstelb. en el. ramen voor
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale vergrendeling
Getint glas
Halogeen koplampen
Koplampen in hoogte verstelbaar
Voorspoiler
Interieur
Achterbank in delen neerklapbaar
Achterbank verstelbaar
Airco
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Hoofdsteunen
Hoofdsteunen achter
Stuurbekrachtiging
Toerenteller
Verstelbare stuurkolom
Overige
Anti blokkeer systeem
Bestuurdersairbag
Passagiersairbag
Vierseizoens all season banden
Infotainment
Cd-speler
Cd-wisselaar
Radio-cassette
Veiligheid
Alarm klasse 1(startblokkering)
Gordelspanners
Comfort
Boordcomputer
Beschrijving
In de meeste gewilde uitvoering: Toyota Yaris met 1.3 motor, 5-deurs, handgeschakeld, met airco airconditioning, ABS, elektrische ramen en een nieuwe APK.
NIEUWE APK tot 19 december 2026, met RDW STEEKPROEF !!!!!, glansrijk doorstaan! Geen adviespunten bij de APK.
Deze Toyota Yaris is uitgerust met o.a.: - 1.3 motor (1.3 16V VVT-i, 4 cilinder) - stuurbekrachtiging - elektrische ramen - airco airconditioning (koud, werkend) - ABS Anti Blokkeer Remsysteem tegen doorslippen op gladde of besneeuwde wegen) - toerenteller - digitaal dashboard - boordcomputer met verbruik - originele radio met CD - hoedenplank - mattenset - reservewiel en krikset - luxe velours bekleding - centrale deurvergrendeling
Deze Yaris heeft een flinke veiligheids-uitrusting, wat vaak niet standaard is op een kleine auto. Voorzien van: - airbags - ABS Anti Blokkeer Remsysteem - rondom brede all season banden
Ik heb zelf ongeveer een jaar in deze Yaris gereden en hij is me goed bevallen. Nu weer een Toyota, maar nu een Aygo.
Deze Yaris heb ik rondom voorzien van 15 inch Toyota Yaris T-Sport velgen. Hierop heb ik 4 all season banden gemonteerd in de maat 195 50 15. Banden hebben nog z.g.a.n. profiel. Voorbanden is Vredestein Quatrac en achter is Tyfoon. De banden hebben sneeuwvlokje en bergje symbool en zijn hiermee dus toegelaten als winterband in Duitsland.
Ik heb eventueel nog een set wieldoppen bij de auto, maar ik reed zelf in de Yaris en ik vond de zwarte velgen veel mooier zonder wieldoppen, dat geeft hem een wat stoerder uiterlijk namelijk. Maar smaken verschillen, er kunnen dus wieldoppen op.
De Yaris rijdt, remt, stuurt en schakelt goed.
Starten en lopen. Motor loopt zijdezacht, muisstil.
Er ligt een 1.3 motor in. De meeste Toyota's Yaris hebben een 1.0. De 1.3 4-cilinder die in deze auto ligt is harstikke pittig, maar ook heel zuinig. Je verbruik kun je bij deze auto zelfs aflezen op de boordcomputer, die houdt alles voor je bij.
Van binnen en buiten is het een overwegend nette auto. Hier en daar wat gebruikerssporen, wat lichte (blanke-)lakbeschadigingen en een plekje en een vlekje. Als totaalplaatje is het nog een nette auto.
Ik heb een reservesleutel laten bijmaken bij de auto, inclusief chip, was 100 euro meen ik. Dus je hebt 2 werkende sleutels.
Map met boekjes aanwezig.
Recent is vernieuwd aan de auto: - banden 2024 - dynamo 2024 - accu 2024 - remvoeringen achter 2024
APK gekeurd t/m 19 december 2025. Deze Yaris is goedgekeurd met een STEEKPROEF van de RDW!! Wat is een steekproef (niet iedereen weet dat namelijk)? Nou, dat betekent dat de RDW steekproefsgewijs bij een keuringsstation langs gaat en beoordeelt of de keurmeester zijn werk goed gedaan heeft en of de auto voldoet aan alle APK eisen en terecht is goedgekeurd of afgekeurd. Deze Yaris heeft de steekproef glansrijk doorstaan en is dus in feite dubbel gekeurd, waarvan 1x door de hoogste instantie in Nederland, de RDW. Vol jaar APK nu, zonder adviespunten (AC) of reparatieadviescodes (RA). Zie foto van het keuringsrapport. Steekproef: JA. Goedkeuring: TERECHT (onderaan).
Deze Yaris valt voor de zakelijk rijder nu nog onder de youngtimerregeling voor lage bijtelling, ook in 2026. Vanaf 2027 stopt de youngtimerregeling. Echter: in 2027 is deze Yaris 25 jaar oud, waardoor deze qua bijtelling in de nieuwe oldtimerregeling valt, met wederom de lage bijtelling zoals in de youngtimerregeling. Dus eigenlijk zou ik mijn Aygo moeten verkopen ipv mijn Yaris....
Gewicht bedraagt slechts 885 kg, dus de wegenbelasting bedraagt maar 32 euro per maand (95 euro per kwartaal).
Prijs: EUR 2.250,-
Ik hoef geen onzinbiedingen voor export. NO EXPORT.
Inruil is mogelijk tegen handelsprijs.
Wij keuren onze auto's niet zelf, maar laten dit uitvoeren door een RDW erkend onafhankelijk APK keuringsstation.
Bij serieuze belangstelling mag u altijd proefrijden en de auto van uw keuze gerust even van onderen bij ons op de brug bekijken.
Wegens de snel wisselende voorraad kunt u het beste gewoon even bellen. Wij staan u graag te woord. Wij rekenen geen afleveringskosten, tenzij u speciale wensen heeft, zoals een afleverbeurt of iets dergelijks. Wij hebben een uitgebreide voorraad auto's in de prijsklasse van 500 t/m 3000 euro, veelal voorzien van een nieuwe of recente APK keuring. Voor grotere foto's en beschikbaarheid, zie onze website.
Wilt u langskomen? Graag vooraf even bellen om teleurstellingen te voorkomen! Tel: 06-55 933 538 (Wouter Gerdes). Vanwege regelmatige afwezigheid werken we bij voorkeur op afspraak.